з 11:00 до 21:45 без вихідних
Ваше замовлення
  • Ваш кошик порожній :(

Часті запитання (FAQ)

Питання та відповіді

Чи працюємо під час масових відключень?

Так ми працюємо, але можливо доставка буде трішки довшою та деякі страви з меню будуть недоступні для замовлення. Зазвичай це теплі страви, які ми не можемо приготувати без світла.

Де і як ми зберігаємо продукти під час відсутності світла?

Якщо на кухні пропадає світло, зразу в холодильники з продуктами кладемо промислові хладогени з морозилок. Це дозволяє підтримувати необхідну температуру і не порушувати стандарти зберігання. Тому будьте спокійні, ми готуємо тільки з якісних продуктів.

Чи доставлять мені замовлення на високий поверх?

Так, доставимо. Але через аварійні відключення кур'єри часто застрягають в ліфті. Тому кур'єр би дуже зрадів, якщо зустрів Вас на 1-му поверсі. Якщо кур'єра довго немає – зателефонуйте нам чи в аварійну, щоб врятувати його з ліфту.

Яка реальна швидкість доставки зараз?

Зараз, у зв'язку з повітряними тривогами та відключенням світла, доставка може бути довшою, ніж зазвичай. Але про всі затримки ми обов'язково попереджаємо. 90% доставок ми здійснюємо за час відповідний обраній зони доставки, вказаній на сайті.

Чи точно дійшло моє замовлення, ви його бачили?

Так, ми отримали ваше замовлення. Ми надсилаємо смс-підтвердження замовлення або телефонуємо вам у випадку, якщо необхідні уточнення протягом 2 хв з моменту оформлення замовлення. Але іноді лінії бувають перенавантаженні і смс може доходити до 5 хв.

Яка різниця між звичайними ролами та БагатоЛосося?

1. Використання тільки свіжої риби високої якості

2. Кількість риби у ролах

3. Розмір ролів

4. Смакові якості

Чому у БагатоЛосося не обрізають краї ролів?

Через те, що ресторан працює на швидку доставку дуже важливо швидко і по грамах приготувати страву. Тому за технологічним процесом у ролах БагатоЛосося закладаються цілі шматки риби та не обрізаються краї ролів.

Чи є зв'язок між БагатоЛосося і "Многолосося"?

Ні, ресторан БагатоЛосося немає нічого спільного з російським брендом Многолосося. Детальніше за посиланням

Чи працюємо під час масових відключень?

Так ми працюємо, але можливо доставка буде трішки довшою та деякі страви з меню будуть недоступні для замовлення. Зазвичай це теплі страви, які ми не можемо приготувати без світла.

Де і як ми зберігаємо продукти під час відсутності світла?

Якщо на кухні пропадає світло, зразу в холодильники з продуктами кладемо промислові хладогени з морозилок. Це дозволяє підтримувати необхідну температуру і не порушувати стандарти зберігання. Тому будьте спокійні, ми готуємо тільки з якісних продуктів.

Чи доставлять мені замовлення на високий поверх?

Так, доставимо. Але через аварійні відключення кур'єри часто застрягають в ліфті. Тому кур'єр би дуже зрадів, якщо зустрів Вас на 1-му поверсі. Якщо кур'єра довго немає – зателефонуйте нам чи в аварійну, щоб врятувати його з ліфту.

Яка реальна швидкість доставки зараз?

Зараз, у зв'язку з повітряними тривогами та відключенням світла, доставка може бути довшою, ніж зазвичай. Але про всі затримки ми обов'язково попереджаємо. 90% доставок ми здійснюємо за час відповідний обраній зони доставки, вказаній на сайті.

Чи точно дійшло моє замовлення, ви його бачили?

Так, ми отримали ваше замовлення. Ми надсилаємо смс-підтвердження замовлення або телефонуємо вам у випадку, якщо необхідні уточнення протягом 2 хв з моменту оформлення замовлення. Але іноді лінії бувають перенавантаженні і смс може доходити до 5 хв.

Яка різниця між звичайними ролами та БагатоЛосося?

1. Використання тільки свіжої риби високої якості

2. Кількість риби у ролах

3. Розмір ролів

4. Смакові якості

Чому у БагатоЛосося не обрізають краї ролів?

Через те, що ресторан працює на швидку доставку дуже важливо швидко і по грамах приготувати страву. Тому за технологічним процесом у ролах БагатоЛосося закладаються цілі шматки риби та не обрізаються краї ролів.

Чи є зв'язок між БагатоЛосося і "Многолосося"?

Ні, ресторан БагатоЛосося немає нічого спільного з російським брендом Многолосося. Детальніше за посиланням

Також, за відсутності світла чи інтернету ви можете замовити улюблені страви зателефонувавши нам.
Для зручності ми зібрали всі необхідні контакти, а також зробили зручне меню, яке можна завантажити на телефон та користуватись за будь-яких умов.

Доставка і оплата

Безкоштовна доставка - протягом 45 хв
Якщо Ваша адреса знаходиться за межами зони доставки, будь ласка, зателефонуйте нам і ми запропонуємо інші варіанти доставки, щоб порадувати Вас смачними стравами.

(зелена зона) - протягом 45 хвилин
(помаранчева зона) - до 1 год 20 хвилин

Оплата - онлайн або готівкою
Сплатити замовлення можна онлайн на сайті або розрахуватись готівкою з кур'єром.

Доставка
Доставка кур'єром
Наші кур'єри безкоштовно доставлять Ваші страви

Оберіть ваше місто:
Київ Львів